Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.duben 11:51

Tvl, tak si to dočti do konce… 😂 Dáš sem citaci z článku, ve kterém je to vysvětleno, hned odstavec pod tím, cos sem zkopíroval.
„Podobné kauzy globálního dosahu jsou totiž pro tvůrce dezinformací hotový zlatý důl. Využívají strachu a paniky lidí, aby je nasměrovali na své webové stránky. Díky tomu následně profitují ze zobrazované reklamy, a to klidně i několik milionů dolarů.”

Samotné šíření ti nevydělá nic, ale musí to mít zdroj (stránku), který je populární. Pak může vydělávat díky velké návštěvnosti. Např. affiliate marketing (pokud třeba zároveň i něco prodáváš), Google AdSense a prostě reklamy na stránce, propagace a provize, částečně zpoplatněný obsah, sponzoring a podobně. Prostě monetizace webových stránek (výdělečné stránky). Teď je docela jedno na co je ta stránka zaměřená, jak moc je řekněme věrohodná a podobně, důležité je, aby byla populární… jsou takové i dezinformační weby, ale to je něco jiného, než naši typičtí čeští dezinformátoři a šířiteli hoaxů (youtubeři s pěti odběrateli a 100 zhlédnutím na video :D).

Zdroj: https://www.novinky.cz/internet-a-pc/clanek/vydelal-miliony-dolaru-na-dezinformacich-ted-vyhlasil-bankrot-40394163#source=hp&seq_no=9&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=4fqCjKHtBVH-202204190938&dop_id=40394163&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.duben 11:56

Tvl, tak si to dočti do konce… 😂 Dáš sem citaci z článku, ve kterém je to vysvětleno, hned odstavec pod tím, cos sem zkopíroval. Zároveň úplně poslední odstavec v článku.
„Podobné kauzy globálního dosahu jsou totiž pro tvůrce dezinformací hotový zlatý důl. Využívají strachu a paniky lidí, aby je nasměrovali na své webové stránky. Díky tomu následně profitují ze zobrazované reklamy, a to klidně i několik milionů dolarů.”

Samotné šíření ti nevydělá nic, ale musí to mít zdroj (stránku), který je populární. Pak může vydělávat díky velké návštěvnosti. Např. affiliate marketing (pokud třeba zároveň i něco prodáváš), Google AdSense, různé nástroje a prostě reklamy na stránce, propagace a provize nebo částečně zpoplatněný obsah, sponzoring a podobně. Prostě monetizace webových stránek (výdělečné stránky). Teď je docela jedno, na co je ta stránka zaměřená, jak moc je řekněme věrohodná a podobně, důležité je, aby byla populární, aby mohla vydělávat (třeba typicky i stránka s online seriály, kde máš desetitisíce a statisíce návštěvníků)… jsou takové i dezinformační weby, ale to je něco jiného (jiný level), než naši typičtí čeští dezinformátoři a šířiteli hoaxů (youtubeři s pěti odběrateli a 100 zhlédnutím na video :D). Takové dez. stránky mohou rovnou působit jako třeba zpravodajské weby, média – akorát šířící nepravdivé info.

Zdroj: https://www.novinky.cz/internet-a-pc/clanek/vydelal-miliony-dolaru-na-dezinformacich-ted-vyhlasil-bankrot-40394163#source=hp&seq_no=9&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=4fqCjKHtBVH-202204190938&dop_id=40394163&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz