Odpověděl/a – 25.červenec 19:51
Já ano a zaslechla opakovaně tuto informaci z TV zpráv (sledovaných ve vedlejší místnosti rodinným příslušníkem, ČT24 atd.).
Odpověděl/a – 25.červenec 20:25
Já ano a zaslechla opakovaně tuto informaci z TV zpráv (sledovaných ve
vedlejší místnosti rodinným příslušníkem, ČT24 atd., natočila to
kamera. Projela 2 auta. Polský řidič zůstal zaklíněn na kolejích a nikdo
nechápe, proč včas popojetím neurazil závoru…).
Problém je kromě neukázněnosti řidičů asi i jinde!
Např. v Itálii nenajdete jediný železniční přejezd! Nikde se nekříží
železnice se silnicí! Všude je nadjezd nebo podjezd.
Tam, kde jezdí Pendolino by to měla být samozřejmost.
Otázkou je, zda rychlé (předražené) vlaky typu Pendolina jsou pro naši
členitou a hornatou zemi vhodné… Příliš mnoho zatáček, cestující
trpící kinetozou mají stejný problém jako v autobusech či autech na
zadních sedadlech.
Pokud jedete s pořádným kufrem či cestovní taškou, nemáte kam dát
zavazadlo (v úzké uličce překáží).
Ve vagoně je to jako na Václaváku nebo v „židovské škole“ ;)
Možná by místo závor a signalizační výstrahy mohly před přejezdem
vyjíždět ze země zábrany, které žádné auto, kolo nebo chodec
nepřekoná (pořádné hřeby /příklad z USA, Afriky – poplatek, dokud
nezaplatíš, nezajedou/ aj. překážky – jako"tyče" u hotelů při vjezdu
na jejich parkoviště).
Když už je na přejezdu kamera, mohlo by tam být čidlo, které při
zaznamenání překážkyna kolejích přeruší přívod el. proudu do
trolejí).